نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

یک دیابتی با مشکل کلیویآیا می توانم یک فرد مبتلا به دیابت و مشکل کلیه را شیر خالص گاو؟ شیر حاوی انواع بسیاری از تغذیه، پس از آن یک مکمل خوب است. اما پروتئین غنی و قند در آن ممکن است بیماری کلیه را تشدید و افزایش سطح قند خون است. سپس به عنوان یک دیابتی مبتلا به بیماری کلیوی باید به آن را بنوشید؟

شیر دارای مقادیر قابل توجهی از چربی، پروتئین و کربوهیدرات در یک بسته بندی. شیر گاو طبیعی حاوی 30-35 گرم پروتئین در هر لیتر، عمدتا در قالب کازئین است. این همچنین شامل ده ها تن از پروتئین های دیگر در مقادیر کم، مواد معدنی مختلف و ویتامین های A، B کمپلکس، C، D، K، و E. پس

برخی از متخصصان تغذیه توصیه دو تا سه وعده از شیر کم چرب (یا مواد غذایی دیگر لبنیات کم چرب مانند پنیر و ماست) در هر روز. "منابع از جمله منابع محصولات لبنی در رژیم غذایی خود یک راه آسان برای دریافت کلسیم و پروتئین با کیفیت بالا است.

اما حقیقت این است که شما پس از نوشیدن مقداری شیر، سطح قند خون شما ممکن است دیوانه می رود. به همین دلیل است؟ چرا که بدن ما متفاوت مقابله در غذایی که می خوریم، شما کسی که مناسب نیست به نوشیدن شیر است.

برای افراد مختلف دارای شرایط فیزیکی متفاوت است. برخی از افراد، حتی یک فرد عادی، او حساس به شیر است، هر بار پس از نوشیدن شیر، او ممکن است ناراحت کننده افتاد. بنابراین به عنوان یک دیابتی با مشکل کلیوی، شما باید تصمیم با توجه به شرایط خود را. اگر شما لذت بردن از شیر و باعث نمی شود قند خون شما را دیوانه و سپس برخی از. اما مهم نیست چقدر، شما باید بیش از حد مصرف نکنید، در غیر این صورت، سطح قند خون شما به سرعت افزایش خواهد یافت.

اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد رژیم غذایی دیابت و مشکل کلیه، شما استقبال خواهد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما، ما توصیه رایگان برای شما فراهم می کند.





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی بیماری های کلیه,دیابت و مشکل کلیه,نفروپاتی دیابتی رژیم غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: